понедельник, 16 ноября 2015 г.

Ես Սեբաստացի եմ (նախագիծ)

Ես Ալլան եմ: Ես սեբաստացի եմ, որովհետև ես սիրում եմ <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր դպրոցը:
 Ես Սեբաստացի եմ, քանի որ ես սիրում եմ սովորել, ունեմ համակարգիչ և ես միշտ  մասնակցել եմ մեր դպրոցի ծեսերին:
Ես Սեբաստացի եմ և ես հպարտ եմ դրանով, Սեբաստացի եմ, քանի որ սովորում եմ <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրում:
Կան բարդիկ, որոնց համար Սեբաստացի լինելը անհետաքրքիր է և նրանք չեն ուզում դառնալ իսկական Սեբաստացի:
Ես Սեբաստացի եմ, որովհետև ես գնում եմ գրադարան և ընթերցում հետաքրքիր գրքեր և, որ գիրքը ինձ դուր է գալիս ես վերցնում եմ տանում եմ տուն ընթերցու և վերադարձնում գրադարան:
Իմ կարծիքով Սեբաստացի լինելը դժվար է,
ինչու իմ կարծիքով դժվար է Սեբաստացի լինել , ասեմ:
Իմ կարծիքով սեբաստացի լինելու համար պետք է ձգտել դրան, որպեսզի դառնալ Սեբաստացի:
Սեբաստացի եմ, որովհետև ես սիրում եմ բոլոր ուսուցչուհիներին, և ես շատ եմ սիրում սովորել:
Բոլոր Սեբաստացիները կարողանում են աշխատել համակարգիչներով, բայց իսկական Սեբաստացիները պետք է օգնեն միմյանց դա կլինի իսկական Սեբաստացու արարք:
<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրում մենք սովորում ենք կրթություն:
Ես սեբաստացի եմ, քանի որ ես ակտիվ մասնակցում եմ ընդհանուր պարապունքին և երբեք չեմ ուշանում դասերից:

Սեբաստացիները  դասարանում չեն աշխատու կանաչ գրատախտակով, կավիճով, քանի որ Սեբաստացիները բոլորովին ուրիշ են և տարբերվում են բոլորից: 
Սեբտաստացիները միշտ ընկերասեր են և նրանք հրավիրում են ուրիշ դպրոցներից երեխաներին և ծանոթացնում երեխաների հետ:
Իսկական Սեբաստացին միշտ պահում է իր պատիվը: 
Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում բացվել է հեծանիվային ակումբ :
Այստեղ մենք կարող ենք ընտրել մեր տնայինները, մեր դասերը և այլն:

<< Մխիթար Սեբաստացի>> դպրոցը բաժանված է երեք մասից, օրինակ՝
 Նոր դպրոց, Ավագ դպրոց, Միջին դպրոց, Հիմնական դպրոց, Մեդիա կենտրոն, Գեղարվեստի դպրոց, Դպրոց պարտեզ և Մայր դպրոց: 
Մայր դպրոցը ամենագլխավոր դպրոցն է Կրթահամալիրում:
 Մայր դպրոցում է գտնվում  Միջին դպրոցը ու Ավագ դպրոցը: 
Դպրոց պարտեզում կա մի մեծ լողավազան, որտեղ երեխաները կարող են վճարել և լողանալ լողավազանում:
Դպրոց պարտեզում նաև կան տարբեր տեսակի կենդանիներ, Օրինակ՝ թութակներ, ծովախոզուկներ ձկնիկներ ցամաքային կրիա և այլն:
<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրում մենք հագնվում ենք գունավոր շորեր, տարբեր ձևերի կոշիկներ և այլ գեղեցիկ զգեստներ և կոշիկներ: 
Իմ կարծիքով Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր դպրոցը Հայաստանի ամենահրաշալի դպրոցն է, քանի որ Հայաստանի ոչ մի դպրոցում այսքան հրաշալի,
բաներ չկան: Ե՛Ս, ԻՍԿԱԿԱՆ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ ԵՄ ՈՒՌԱ՜.............................................



Комментариев нет:

Отправить комментарий